اخبار پاور بانک

انرجایزر از پاوربانک مدل QE۱۰۰۰۰CQ به عنوان اولین پاوربانک با قابلیت شارژ  بی‌سیم تایپ C که دارای تکنولوژی Qualcomm نس ۳ است رونمایی کرد.



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 4 دی 1396برچسب:, :: 15:1
صدری سعیدی

اما تقلبی یا اصل بودن پاور بانک ها مسئله ای اساسی برای کاربران به شمار می رود چرا که ممکن است به دستگاه الکترونیکی انها آسیب بزند. در ادامه به بررسی راه ها و چگونگی تشخیص تقلبی بودن پاور بانک می پردازیم..

 

 

 



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 4 دی 1396برچسب:, :: 14:40
صدری سعیدی

تسلا به‌عنوان یکی از کمپانی‌های نوپا که اخیرا نظر بسیاری را به خود جلب کرده، شارژر و پاوربانکی شبیه به ایستگاه‌های شارژ خودورهایش برای گوشی‌های هوشمند تولید کرده است.

 

 



ادامه مطلب ...


           
شنبه 18 آذر 1396برچسب:تسلا,پاوربانک, :: 11:8
صدری سعیدی

شیائومی محصولات جدیدی در فهرست آمازون قرار داده است که نشان از ادامه‌ی گسترش فروش محصولاتش در آمریکا دارد.

 

 



ادامه مطلب ...


           

 

تسلا با معرفی یک خودروی فوق سریع و یک کامیون برقی جدید، هفته مهم و سرنوشت سازی را پشت سر گذاشت. اما در کنار این دو محصول پر سر و صدا، کمپانی از اختراعات جدید دیگری هم رونمایی کرده که بر خلاف خودروهای گران قیمتش جمع گسترده تری از مردم می توانند به آن ها دسترسی داشته باشند.

 

 

                                         



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 29 آبان 1396برچسب:تسلا,پاوربانک, :: 9:46
صدری سعیدی

بهترین پاور بانک ها : شاید شما هم بارها در هنگام سفر ، گردش و …. به دنبال یک پریز برق بوده اید تا بتوانید چند دقیقه ای گوشی خود را شارژ کنید و همواره در زمان استفاده از گوشی نگران از دست رفتن شارژ گوشی خود بوده اید !!!
اما امروزه پاور بانک ها این مشکل را حل نموده اند . در ادامه قصد داریم شما را با برخی از این بهترین پاور بانک ها آشنا کنیم تا در مواقع ضروری از آن استفاده نمایید .

 

 

 



ادامه مطلب ...


           

سامسونگ یک هفته دیگر پرچمداران سال 2017 خود یعنی گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن را رونمایی خواهد کرد و قطعاً همراه با آنها شاهد انواع و اقسام لوازم جانبی رسمی و غیررسمی خواهیم بود. شایعات در مورد برخی از این وسایل از ماه ها پیش به گوش می رسید که در میان آنها می توان به هدفون حرفه ای AKG و داک DeX Station اشاره کرد.

 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 16 آبان 1396برچسب:سامسونگ,پاوربانک سامسونگ, :: 13:41
صدری سعیدی

کوله پشتی جدید شرکت اچ پی با نام «Powerup Backpack» شبیه دیگر محصولات بازار به نظر می رسد، اما داخل آن باتری عظیم 22400 میلی آمپر ساعتی جای گرفته که قادر است بارها ابزارهای الکترونیکی شما را شارژ نماید. مثلاً با این ظرفیت بالا، می توان باتری اسمارت فون را تا 10 بار پر کرد.

 

 

 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 16 آبان 1396برچسب:, :: 13:36
صدری سعیدی

با ظهور یو اس بی نوع سی (USB C)، شارژ کردن سریع‌تر گوشی‌ها نسبت به قبل امکان پذیر شده است. کمپانی Nifty هم از این فرصت و تکنولوژی بهره لازم و کافی را برده و به تازگی پاور بانکی را با نام PowerPod به بازار عرضه کرده است که شما را قادر می‌سازد گجت‌ها و دستگاه‌های خود را سریع‌تر از قبل شارژ کنید. اما بهترین قسمت ماجرا این است که این پاور بانک را تنها با قیمت ۵۰ دلار می‌توانید خریداری نمایید.

 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 16 آبان 1396برچسب:, :: 13:34
صدری سعیدی

در خیابان های شهر هدفدار پرسه زده و پوکمون شکار کنید! البته، این شکار را نه می توان کباب کرده و خورد و نه می توان آن را به مغازه های خریدار حیوانات اهلی فروخت و تنها جنبه بازی و سرگرمی دارد، اما در هر صورت همواره افرادی پیدا می شوند که غرق در یک بازی شده و زندگی خود را با آن عجین می کنند، بطوریکه ساعات بسیار زیادی را به پای آن صرف می نمایند.

 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 16 آبان 1396برچسب:پاوربانک, :: 13:29
صدری سعیدی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها