اخبار پاور بانک

کامپیوتر All-in-One سرفیس استودیو 2 (Microsoft Surface Studio 2) همراه با پردازنده نسل هشتمی اینتل و سرعت گرافیکی بیشتر معرفی شد. مایکروسافت، کامپیوتر بدون کیس سرفیس استودیو ۲ را سریع‌ترین سرفیس خود نامیده است.

کامپیوتر All-in-One سرفیس استودیو 2



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 16 مهر 1397برچسب:, :: 14:33
صدری سعیدی

سرفیس استودیو 2 (Microsoft Surface Studio 2) نام جدیدترین و قدرتمندترین کامپیوتر بدون کیس مایکروسافت است. در این بخش، نگاهی اجمالی به مشخصات و امکانات سرفیس استودیو ۲ خواهیم داشت.

 روز گذشته، نسل جدید سرفیس استودیو با طراحی آشنا، نمایشگر بزرگ 28 اینچی با نسبت 3:2 و لولای کلاسیک Studio که به کاربران اجازه می‌دهد این All-in-One غول‌پیکر را به یک صفحه تخت تبدیل کنند، در نیویورک معرفی شد. بخش خارجی و احساسی که از کار با آن به کاربر منتقل می‌شود، دقیقا مثل دستگاهی است که دو سال پیش شاهد عرضه آن بودیم. مایکروسافت ضمن افزایش 22 درصدی کنتراست صفحه، نمایشگر را هم 38 درصد روشن‌تر کرده است. هرچند، شاید در نگاه اول متوجه این تغییرات نشوید.

سرفیس استودیو 2



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 16 مهر 1397برچسب:, :: 14:30
صدری سعیدی

یک قابلیت مبهم در نرم افزار توسعه Xcode کمپانی اپل باعث ارتقای اپلیکیشن های ۳۲ بیتی اپل واچ به نسخه های ۶۴ بیتی طی ماه گذشته شده که یک توفیق اجباری و غیر منتظره برای توسعه دهندگان این اپ ها به شمار می رود.



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 16 مهر 1397برچسب:, :: 14:3
صدری سعیدی

شرکت معروف ایمیل مارکتینگ میل‌چیمپ به تازگی از علامت تجاری جدید خود رونمایی کرده است. ظاهر عجیب و غریب برند جدید میل‌چیمپ دلایل مختلفی را به همراه دارد.با رشد شرکت‌ها، معمولا برند‌های آن‌ها نیز رشد می‌کند. در بیشتر موارد این رشد به صورتی است که غرابت و پیچیدگی یک استارتاپ جای خود را به برند‌هایی صاف و ساده می‌دهند که همیشه با آن‌ها برخورد می‌کنیم؛ به عنوان مثال فونت sans serif یکسان و همیشگی که پایه و اساس متون google، AirBnb ، و Pinterestشده‌اند.

برندسازی جدید و عجیب میل‌چیمپ

 

 



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 16 مهر 1397برچسب:, :: 13:24
صدری سعیدی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها