اخبار پاور بانک


شیائومی توانست با فروش بیشترین تعداد پاوربانک در دنیا، جایگاه نخست را در فروش این محصولات به خود اختصاص دهد.



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 25 بهمن 1396برچسب:, :: 12:54
صدری سعیدی

در این مطلب از ابزار سفر با بامپ (Bump) آشنا خوهید شد. بامپ ابزاری تخم‌مرغی شکل است که هم به عنوان شارژر دیواری و هم پاوربانک (شارژر همراه) استفاده می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید.

این روزها، در زمینه ساخت شارژر‌های قابل‌حمل نوآوری‌های چندانی به چشم نمی‌خورد و معمولا شارژرها ظاهری مشابه یک مستطیل‌مکعب دارند و تنها چیزی که باعث تفاوتشان از هم می‌شود اندازه و رنگ‌های متنوع آنها است. در عین حال، یکی از چیزهایی که درباره شارژرها خوشایند به نظر می‌رسد این است که اغلب قیمتی مناسب دارند و کاربردی‌ هستند.

 



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 25 بهمن 1396برچسب:, :: 12:33
صدری سعیدی

پاوربانک در واقع یک باتری همراه است که می‌توان از آن برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی مختلف استفاده کرد. این دستگاه در مواقعی که شارژ گوشی یا تبلت‌تان خالی می‌شود و به منبع برق دسترسی ندارید می‌تواند بسیار کاربردی باشد.



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 11 بهمن 1396برچسب:HuntKey,پاوربانک, :: 10:34
صدری سعیدی

سرعت اینترنت موبایل و کاربردهایش روز به روز در حال افزایش است. امروزه در کشورمان ایران نیز اینترنت 3G و سرویس‌های پرسرعت اینترنت موبایل، بسیار پرطرفدار هستند. در چنین شرایطی موبایل‌ها توان نگهداری شارژ کافی را ندارند و با WiFi روشن و سرویس داده، شارژ شما به سرعت خالی می‌شود. در چنین شرایطی فقط پاوربانک‌ها می‌توانند به داد شما برسند.



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 10 بهمن 1396برچسب:پاوربانک,, :: 16:1
صدری سعیدی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها