اخبار پاور بانک

اما با پیشرفت فناوری در این عرصه ، قابلیت شارژ لپ تاپ و نوت بوک توسط پاوربانک ها هم در دسترس بوده و مدل های بسیاری از برندهای مختلف می توانند به راحتی لپ تاپ شما را برای یک مرتبه و یا حتی بیشتر ، بصورت کامل شارژ نمایند.

بعنوان مثال پاور بانک B222 کمپانی اپیسر برخلاف ابعاد کوچک خویش ، به راحتی می تواند در مواقع ضروری که دسترسی به برق شهری مهیا نیست ، شارژ لپ تاپ شما را برای استفاده مجدد بر عهده بگیرد. ظرفیت این پاوربانک 11400 میلی آمپر ساعت می باشد و با استفاده از رابط های آداپتوری که به همراه محصول می باشد می توانید طیف وسیعی از نوت بوک ها را با آن شارژ نمایید.



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 18 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 16:23
صدری سعیدی

پاوربانک صورتی 10400 میلی آمپر ORICO Q1

پاوربانک صورتی 10400 میلی آمپر ORICO Q1 با قابلیت شارژ سریع Quick Charge ، با رنگ بندی های مختلف، مناسب برای هر سن و سال و هر فردی می باشد.

امروزه مصرف برق محصولات الکترونیکی در یک وضعیت هشدار قرار دارد. شما هرروز مشغول شارژ کردن دستگاه های خود مثل گوشی همراه هستید.

پاوربانک برای ما یه همراه عالیست وقتی که قصد خارج شدن از منزل را داریم. این پاوربانک با پشتیبانی از تکنولوژی QC2.0 (شارژ سریع) بسیار کاربردی و محبوب است.

در مقایسه QC2.0 با تکنولوژی های نسل قبل، QC2.0 3 تا 4 برابر سریعتر می باشد. پاوربانک Q1 ارزش خرید بالایی دارد و در خرید آن شک نکنید.



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 18 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 16:19
صدری سعیدی

تکنولوژی iSmart و کاربردهای آن در زندگی روزمره:

تا به حال حتماً این تجربه را داشته‌اید که سرعت شارژ گوشی یا تبلت شما با شارژری حتی با جریان خروجی بالا بسیار کند بوده، اما با شارژری حتی با جریان خروجی پایین‌تر بسیار سریع بوده است! این به خاطر تکنولوژی iSmart یا موارد مشابهی است که در مدارات الکترونیکی شارژر خروجی تعبیه شده است.

 

تکنولوژی iSmart جهت شارژ سریع و بهینه باتری وسایل الکترونیکی
 

 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 18 ارديبهشت 1397برچسب:iSmart,, :: 16:8
صدری سعیدی

تا به حال از خود پرسیده اید که چرا تلفن همراه شما با برخی درگاه های شارژ سریعتر و با برخی کندتر شارژ می شوند؟ این موضوع اغلب تنها به قدرت شارژ شما مربوط نمی شود. برخی درگاه ها به زبان درستی که بتواند دستگاه شما را با نهایت سرعت شارژ کند صحبت نمی کنند. شارژ آیفون خود را با یک آداپتور اندروید امتحان کنید و یا برعکس تا ببینید که زمان شارژ شما می تواند دو برابر به طول بینجامد یا نه!

 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 18 ارديبهشت 1397برچسب:انکر,اور آی کیو, :: 16:1
صدری سعیدی

پاور بانک ها گجت هایی نسبتا نو ظهور هستند که با در اختیار داشتن آنها دیگری ترسی از تمام شدن باتری گوشی هوشمند، تبلت و دیگر گجت های خود نخواهید داشت، در این مطلب به معرفی بهترین پاور بانک های سال 2018 می پردازیم.

 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 18 ارديبهشت 1397برچسب:بهترین پاوربانک, :: 15:54
صدری سعیدی

با افزایش استفاده کاربران از تلفن‌های هوشمند، طول عمر باتری این محصولات نیز دیگر جوابگوی نیاز آن‌ها نیست و اکثر مواقع با پیام کم بودن شارژ باتری مواجه می‌شوند. از طرفی، متصل بودن به شارژر در اکثر اوقات نیز ایده جالبی به شمار نمی‌رود و برای همین، یکی از بهترین گزینه‌ها استفاده از پاوربانک بوده که در ادامه به توضیح مفصل پیرامون انتخاب و خرید آن خواهیم پرداخت.

سوال اول: چرا برای تبلت یا تلفن هوشمند خود پاوربانک بخریم؟

همانطور که گفتیم، استفاده ما از تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها بسیار زیاد شده است و برای همین مدام با کاهش شارژ باتری مواجه می‌شویم و برای همین، به همراه داشتن یک پاوربانک همیشه اقدام مناسبی است.

How-to-Choose-Power-Bank-for-Phone-and-Tablet-1024x339.jpg



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 9 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 15:4
صدری سعیدی

10 بازی برتر اندروید سال 2017 کدامند؟ ملاک انتخاب بهترین بازی های اندروید چیست؟ بهترین بازی رایگان مد نظر است یا بازی‌های پولی؟ آیا پرطرفدارترین بازی های اندروید، بهترین هم هستند؟ به طور کلی برای معرفی بهترین بازی های موبایل چه مواردی را باید در نظر داشت؟ بازی‌های اندروید ایرانی کجای لیست بهترین بازی‌ های اندروید‌ قرار می‌گیرند؟

همانطور که در مورد 10 اپلیکیشن‌ برتر اندروید نیز اشاره شد، از آنجا که روزبه‌روز اپلیکیشن ها و بازی های اندروید نسبت به گذشته بهتر و بیشتر می‌شوند، پاسخ به سوالاتی مانند اینها و انتخاب بازی برتر اندروید دشوارتر می شود. تعیین و معرفی بهترین بازی‌ های رایگان موبایل خود نیازمند کار و زمان زیادی ‌است. در واقع یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب بهترین بازی های موبایل مراجعه به سایت‌های تخصصی و مرجع همچون IGN است.

بهترین بازی‌های پولی اندروید، بهترین بازی‌های ایرانی، بهترین بازی های ژانرهای مختلف و سایر بهترین‌ها هریک نیازمند بررسی و ارائه در نوشتار جداگانه‌ای است که در دیجیت نست حضور شما مخاطبین گرامی ارائه خواهد شد.

طراحی و تولید بازی‌های ویدئویی، به ویژه بازی‌های موبایل، تبدیل به صنعتی بسیار بزرگ در جهان شده است. به دلیل همین رشد روزافزون، عدم امکان امتحان کردن تمام بازی ها و نیز تفاوت در سلیقه‌ی افراد، انتخاب تعداد معدودی از بازی ها به عنوان پرطرفدارترین بازی های اندروید سال 2017 یا انتخاب بهترین بازی اندروید سال 2017، کاری مشکل است. در این مقاله قصد داریم بر اساس تعداد دانلود بازی های اندروید از سایت Google Play و نیز فروشگاه های داخلی مانند کافه بازار، 10 بازی برتر اندروید سال 2017 اندروید را، به طور خلاصه، به شما معرفی کنیم.

بازی‌هایی که در گوگل پلی وجود دارند به سه دسته تقسیم می‌شوند که دسته‌ی اول بازی‌ ها کاملا رایگان می‌باشند، دسته‌ی دوم بازی ها، قسمتی برای پرداخت درون بازی وجود دارد و دسته‌ی سوم بازی ها آنهایی هستند که حتما ابتدا باید هزینه‌ی بازی را بپردازید تا سپس اجازه‌ی دانلود بازی را پیدا کنید. رایگان یا پولی بودن بازی ها در این مقاله در نظر گرفته نشده و بازی‌های برتر اندروید را تنها بر اساس محبوبیت آنها انتخاب کرده ایم.



ادامه مطلب ...


           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها