اخبار پاور بانک

 

تسلا با معرفی یک خودروی فوق سریع و یک کامیون برقی جدید، هفته مهم و سرنوشت سازی را پشت سر گذاشت. اما در کنار این دو محصول پر سر و صدا، کمپانی از اختراعات جدید دیگری هم رونمایی کرده که بر خلاف خودروهای گران قیمتش جمع گسترده تری از مردم می توانند به آن ها دسترسی داشته باشند.

 

 

                                         



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 29 آبان 1396برچسب:تسلا,پاوربانک, :: 9:46
صدری سعیدی

بهترین پاور بانک ها : شاید شما هم بارها در هنگام سفر ، گردش و …. به دنبال یک پریز برق بوده اید تا بتوانید چند دقیقه ای گوشی خود را شارژ کنید و همواره در زمان استفاده از گوشی نگران از دست رفتن شارژ گوشی خود بوده اید !!!
اما امروزه پاور بانک ها این مشکل را حل نموده اند . در ادامه قصد داریم شما را با برخی از این بهترین پاور بانک ها آشنا کنیم تا در مواقع ضروری از آن استفاده نمایید .

 

 

 



ادامه مطلب ...


           

سامسونگ یک هفته دیگر پرچمداران سال 2017 خود یعنی گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن را رونمایی خواهد کرد و قطعاً همراه با آنها شاهد انواع و اقسام لوازم جانبی رسمی و غیررسمی خواهیم بود. شایعات در مورد برخی از این وسایل از ماه ها پیش به گوش می رسید که در میان آنها می توان به هدفون حرفه ای AKG و داک DeX Station اشاره کرد.

 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 16 آبان 1396برچسب:سامسونگ,پاوربانک سامسونگ, :: 13:41
صدری سعیدی

کوله پشتی جدید شرکت اچ پی با نام «Powerup Backpack» شبیه دیگر محصولات بازار به نظر می رسد، اما داخل آن باتری عظیم 22400 میلی آمپر ساعتی جای گرفته که قادر است بارها ابزارهای الکترونیکی شما را شارژ نماید. مثلاً با این ظرفیت بالا، می توان باتری اسمارت فون را تا 10 بار پر کرد.

 

 

 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 16 آبان 1396برچسب:, :: 13:36
صدری سعیدی

با ظهور یو اس بی نوع سی (USB C)، شارژ کردن سریع‌تر گوشی‌ها نسبت به قبل امکان پذیر شده است. کمپانی Nifty هم از این فرصت و تکنولوژی بهره لازم و کافی را برده و به تازگی پاور بانکی را با نام PowerPod به بازار عرضه کرده است که شما را قادر می‌سازد گجت‌ها و دستگاه‌های خود را سریع‌تر از قبل شارژ کنید. اما بهترین قسمت ماجرا این است که این پاور بانک را تنها با قیمت ۵۰ دلار می‌توانید خریداری نمایید.

 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 16 آبان 1396برچسب:, :: 13:34
صدری سعیدی

در خیابان های شهر هدفدار پرسه زده و پوکمون شکار کنید! البته، این شکار را نه می توان کباب کرده و خورد و نه می توان آن را به مغازه های خریدار حیوانات اهلی فروخت و تنها جنبه بازی و سرگرمی دارد، اما در هر صورت همواره افرادی پیدا می شوند که غرق در یک بازی شده و زندگی خود را با آن عجین می کنند، بطوریکه ساعات بسیار زیادی را به پای آن صرف می نمایند.

 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 16 آبان 1396برچسب:پاوربانک, :: 13:29
صدری سعیدی

همان‌طور که می‌دانید گوشی‌های زیادی امروزه به درگاه پرسرعت USB Type-C مجهز شده‌اند. شیائومی که سال‌هاست به عنوان یکی از محبوب‌ترین برندهای تولید پاوربانک خصوصا در آسیا شناخته می‌شود به تازگی مدل Mi Power Bank Pro را با ظرفیت 10 هزار میلی‌آمپرساعت و این درگاه جدید معرفی کرده است.پاوربانک‌های شیائومی در آسیای شرقی و حتی خاورمیانه و ایران طرفدارهای زیادی دارد. کیفیت ساخت بالا، زیبایی لازم، ظرفیت‌های متنوع و بازده خوب از ویژگی‌های مثبت پاوربانک‌های Mi هستند. از آنجا که طبق نظرسنجی شیائومی مدل 10 هزار میلی‌آمپرساعتی بیشترین ظرفیت را دارد پاوربانک جدید این شرکت نیز با همین ظرفیت و USB Type-C با سرعت شارژ بالا معرفی شده است.

 

 



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 8 آبان 1396برچسب:پاوربانک,شیائومی,, :: 11:30
صدری سعیدی

سلام دوستان  

امروز می خواهیم در خصوص یک پاوربانک جدید که سرعت بالایی دارد برای شما صحبت کنیم همانطور که می دانیم امروزه با پیشرفت تکنولوژی اکثریت ما همیشه چند دستگاه الکترونیکی همراه خود داریم که شامل گوشی های همراه و تبلت و ... می باشد .شاید برای شما هم چندین بار این اتفاق افتاده است که درجایی هستید و شدیدا نیاز به برقراری تماس با کسی را دارید اما متاسفانه شارژ باتری گوشی همراهتان تمام شده و گوشیتان خاموش شده است آنوقت است که یک پاوربانک جدید آن هم با سرعت بالا به کمک شما می آید تا با زمانی کوتاه گوشی شما را به حداقل شارژ موجود برساند حال برای خرید یک پاور بانک خوب چه از نظر امنیت و سرعت با این مطلب ما همراه باشید.

 

 



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 8 آبان 1396برچسب:پاوربانک, :: 10:10
صدری سعیدی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها