اخبار پاور بانک

در دهه‌ی اخیر، ما شاهد پیشرفت‌های سریعی در زمینه‌ی Audio بوده‌ایم که با شروع هر ساله، اسپیکرهای پیشرفته‌تر و ارزان‌تری ارائه می‌شوند. برترین اسپیکرهای امروزی را شما میتوانید با اپلیکیشن به راحتی کنترل کنید. اسپیکرهای جدید، به شما امکان می‌دهد از طریق اتصال بلوتوث، وای‌فای و NFC به دستگاه‌هایی مانند تبلت و گوشی مورد نظرتان وصل شده تا فایل‌های صوتی خودتان را به صورت آنلاین پخش کنید.

 

 

 



ادامه مطلب ...


           

آمارها نشان می‌دهند که تعداد مشترکان سرویس اپل موزیک در آمریکا از سرویس استریم اسپاتیفای پیشی گرفته است.

 
جدیدترین گزارش Digital Music News نشان می‌دهد که تعداد مشترکان سرویس استریم موسیقی اپل موزیک در کشور آمریکا از سرویس اسپاتیفای پیشی گرفته است. در این گزارش آمار مربوط به تعداد مشترکان سرویس‌های استریم موسیقی نظیر اپل موزیک، اسپاتیفای، تایدل و سیریوس ایکس‌ام ارائه شده است. در رده‌بندی ارائه شده که به بازار آمریکا تعلق دارد، اپل موزیک موفق شده است تا از نظر تعداد کاربرانی که حق اشتراک ماهیانه را پرداخت می‌کنند، در رتبه‌ی اول قرار گیرد.
 
 


ادامه مطلب ...


           
شنبه 16 تير 1397برچسب:, :: 16:18
صدری سعیدی

بالاخره و پس از سال‌ها، قابلیتی به اسکایپ اضافه شده که جزو واجبات پیام‌رسان‌های امروزی محسوب می‌شود. از این به بعد وقتی به کسی پیام بدهید از خوانده شدن پیام توسط او مطلع خواهید شد.

 



ادامه مطلب ...


           
شنبه 16 تير 1397برچسب:, :: 16:11
صدری سعیدی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها