اخبار پاور بانک

همان‌طور که می‌دانید گوشی‌های زیادی امروزه به درگاه پرسرعت USB Type-C مجهز شده‌اند. شیائومی که سال‌هاست به عنوان یکی از محبوب‌ترین برندهای تولید پاوربانک خصوصا در آسیا شناخته می‌شود به تازگی مدل Mi Power Bank Pro را با ظرفیت 10 هزار میلی‌آمپرساعت و این درگاه جدید معرفی کرده است.پاوربانک‌های شیائومی در آسیای شرقی و حتی خاورمیانه و ایران طرفدارهای زیادی دارد. کیفیت ساخت بالا، زیبایی لازم، ظرفیت‌های متنوع و بازده خوب از ویژگی‌های مثبت پاوربانک‌های Mi هستند. از آنجا که طبق نظرسنجی شیائومی مدل 10 هزار میلی‌آمپرساعتی بیشترین ظرفیت را دارد پاوربانک جدید این شرکت نیز با همین ظرفیت و USB Type-C با سرعت شارژ بالا معرفی شده است.

 

 



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 8 آبان 1396برچسب:پاوربانک,شیائومی,, :: 11:30
صدری سعیدی

سلام دوستان  

امروز می خواهیم در خصوص یک پاوربانک جدید که سرعت بالایی دارد برای شما صحبت کنیم همانطور که می دانیم امروزه با پیشرفت تکنولوژی اکثریت ما همیشه چند دستگاه الکترونیکی همراه خود داریم که شامل گوشی های همراه و تبلت و ... می باشد .شاید برای شما هم چندین بار این اتفاق افتاده است که درجایی هستید و شدیدا نیاز به برقراری تماس با کسی را دارید اما متاسفانه شارژ باتری گوشی همراهتان تمام شده و گوشیتان خاموش شده است آنوقت است که یک پاوربانک جدید آن هم با سرعت بالا به کمک شما می آید تا با زمانی کوتاه گوشی شما را به حداقل شارژ موجود برساند حال برای خرید یک پاور بانک خوب چه از نظر امنیت و سرعت با این مطلب ما همراه باشید.

 

 



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 8 آبان 1396برچسب:پاوربانک, :: 10:10
صدری سعیدی


کاربران حین خرید پک‌های باتری خارجی یا پاوربانک‌ها به مواردی همچون ظرفیت باتری، پشتیبانی از شارژ سریع و قابلیت اتصال چندین کابل به جای یک کابل توجه می کنند. در هر حال سامسونگ برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال پاوربانکی با کاربرد بیشتر هستند از محصول جدیدی به نام Battery Pack Kettle رونمایی کرده است.

 



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 24 مهر 1396برچسب:پاوربانک, :: 16:32
صدری سعیدی

 

سلام به شما دوستان

صرف نظر از ظرفیت پاوربانک‌ها که یکی از معیارهای خرید می‌تواند باشد، امکانات دیگری که روی پاوربانک‌ها وجود دارد می‌تواند وجه تمایز آن‌ها باشد و باعث انتخاب راحت‌تر برای شما باشد. پس اگر اهل سفر هستید و می‌خواهید همواره گوشی و تبلت‌تان شارژ داشته باشد و نیز از امکانات کاربردی دیگر نیز در طول سفر بهره ببرید، D8000L Adata انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

 



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 24 مهر 1396برچسب:پاوربانک, :: 16:23
صدری سعیدی


امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به بازار آمدن گوشی ها و تبلت های هوشمند با صفحه نمایش لمسی، با انکه استفاده از این وسیله ها بسیار آسان و راحت شده و امکانات فراوانی را در اختیار افراد می گذارد اما مشکل اصلی و حل نشده همه این گوشی ها وتبلت های هوشمند مدت زمان استفاده از آنها می باشد.

 

 



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 24 مهر 1396برچسب:پاوربانک, :: 16:14
صدری سعیدی

 پاور بانک چیست و چگونه می‌تواند شارژ کند؟

پاور بانک شامل یک باطری خاص در محفظه خاص با مداری خاص برای کنترل جریان برق است. شارژر همراه این امکان را به شما می‌دهد تا انرژی را ذخیره کرده و سپس از آن برای شارژ دستگاه دیگری استفاده کنید. این وسیله به صورت فزاینده‌ای به محبوبیت خاصی در بین افرادی که بیشتر با گوشی موبایل، تبلت، پلیرهای پرتابل و دیگر گجت‌های الکترونیکی سر و کار دارند، دست یافته است؛ زیرا با داشتن پاور بانک می‌توان در طول روز بدون نگرانی از گجت خود استفاده کرد در حالی پریز برق برای شارژ کردن وجود ندارد. البته به خاطر داشته باشید که Power Bank را نیز باید شارژ کنید! پاور بانک معمولا با نام‌های دیگر شارژر همراه، باطری بانک و Power Station هم شناخته می‌شود.



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 24 مهر 1396برچسب:پاوربانک, :: 15:44
صدری سعیدی

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها