با پاوربانک جدید Nifty، گوشی خود را ۶ برابر سریع‌تر شارژ کنید
 
اخبار پاور بانک

این پاور بانک از تکنولوژی شارژ سریع Qualcomm 2.0 بهره برده و در حال حاضر سریع‌ترین در نوع خود بوده و در این زمینه برای خود رقیبی نمی‌بیند. این پاور بانک در شارژ‌ کردن گوشی آیفون ۷ هم به خوبی و با موفقیت عمل کرده و می‌تواند این گوشی را ۴.۵ برابر سریع‌تر شارژ کند.

نکته‌‌ای که باید به آن توجه کرد این است که در جدیدترین نسخه مک بوک‌های اپل، از آداپتورهای معمولی استفاده نشده و این مک بوک‌ها از یو اس بی نوع سی استفاده می‌کنند و این به معنی می‌باشد که این پاور بانک قابلیت این را دارد که در بلندمدت به رشد زیادی برسد.

اما شاید بپرسید که پس دستگاه‌‌های قدیمی چه می‌شوند ؟ باید بگوییم که نگران نباشید.این پاور بانک از یو اس بی‌های معمولی و نوع ای (USB A) برای دستگاه‌های قدیمی هم پشتیبانی می‌کنند. و شما می‌توانید برای شارژ کردن گجت‌های خود در هر مکان و زمانی از این پاوربانک استفاده کنید.

اگر از شارژ کردن سریع این پاور بانک و همچنین قیمت معقول آن که ۵۰ دلار بود بگذریم، لازم است به قابلیت دیگر این پاور بانک یعنی ظرفیت و طراحی منحصر به فرد آن هم اشاره کنیم، چرا که شرکت Nifty توانسته است که ظرفیت ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی را در یک طراحی زیبا و جمع و جور گرد آورد.

 

منبع: zoomtech


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 16 آبان 1396برچسب:, :: 13:34
صدری سعیدی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها